Den gode smag af Thy Blog

En projekt der "brander" Thy gennem råvarer og ressourcer – en god historie!

Endnu mere Nationalpark

Jamen har han da ikke skrevet om Nationalparken før?

Jo, det har jeg faktisk og alligevel kan tingene udvikle sig endnu bedre end først antaget.
Så her kommer endnu en positiv oplysning vedr. vores projekt “Thy til sanserne”.

I sidste uge havde jeg den glæde, at præsentere bestyrelsen for Nationalpark Thy for dette projekt og efter en kort præsentation og en runde med spørgsmål, gik bestyrelsen i tænkeboks for at tage en beslutning.

Og allerede her kan jeg da oplyse, at når vi skulle en runde mere med Nationalpark Thy, så var det fordi jeg var blevet opfordret til at medtage den smagsevent, der hedder “Smag på Thy”. Ikke at forveksle med nærværende projekt.
Se deres website – KLIK HER

National udsigt

Det lød som en spændende opfordring og selvfølgelig vil jeg meget gerne tilgodese de skønne kræfter, der arbejder i Thy, som kan forenes med Thy til sanserne.

Bestyrelsen vedtog at sige ja til at samarbejde med vores projekt – også med den nye udvidelse og det giver jo hele projektet endnu mere karaktér og helhed.

Det er virkeligt dejligt at mærke så solid en opbakning fra så stor en medspiller. Og nu får jeg endda hjælp fra flere personer fra bestyrelsen idet flere bestyrelsesmedlemmer, sætter deres viden og erfaring til rådighed. Kan det blive bedre?

Gå i øvrigt ind og se på Nationalpark TV, det er et kig værd – KLIK HER

No comments yet»

Skriv et svar

